Popravak kad pušta letva volana

Automatic

Well-known member
Evo imam berlinga na servisu kojem pušta letva volana na osovini koja se spaja sa volanom.Znači sistem je ovaj:Najprije stavite volan u položaj da kotači stoje ravno_Onda izmjerite na krajniku koja je njegova ugaljenost od karoserije tako da ga kasnije na tu mjeru i vratite(volan nikako dirati več ostavit u položaju u kom je radi trakice SRSa ,da je ne slomite,zato sam i mjerio udaljenost krajnika tako da mi letva kasnije opet dođe u isti položaj),Odvojite letvu od volana i odpojite lijevu sponu kako bi mogli letvu skinuti kroz rupu u mostu.Odpojite lajtunge od ulja što dolaze iz servo pumpe (samo srednji torax koji drži crijeva u letvi.Odpojite letvu od mosta (dva velika šarafa),pomaknite u desno ,malo zaokrenite i spustite kroz rupu u mostu(prije toga oslobodite desni krajnik da bi mogli letvu gurnuti u desno).Kad je letva vani odšarafite dva lajtunga koji idu na cilindar i odvojite hidro cilindar od letve(super napravljena stvar u citroenu jer se može mjenjat samo cilindar.Sad kad vam je ostala samo letva onda odšarafite dva inbusa na glavi letve i bočno odpustite dva inbusa da smanjite pritisak teflona na samu letvu.Šarafe na glavi maknete i lagano izbijte gornji dio glave.Kad to napravite onda osovinu lagano udarite da se uspije izbit donji semering(ići će malo teže jer se mora izbiti donji semering iz kučišta ali se kvrcne malo jače).KAd sve iskoči onda skinite zeger na pužu i radapcigerom izvadite ležaj jer ne možete drugačije vratiti a ni do donjeg semeringa koji nije puštao ali i njega treba zamjenit.Sada vam je ostalo kučište sa gornjim semeringom i piksom koja je u nekakvom čaličnom ringu i da se izbit(ona se pojela i semering zbog nje pustio).Lagano odozgora izbijte najprije taj ring sa uprešanom piksom pa onda sam semering .Gumica koja služi za zaštitu će sama opasti i pazite da ne udarate po njoj.KAd to ve napravite valjda ima kompletni reperatur set za kupiti i sve ćete lako vratiti kako ste i vadili samo puno lakše .Nadam se da ste skužili i da si sami sad možete taj dio odraditi ako nemate para za mehaničara.

Eto da javim da nema reparaturnog seta,kupljeni semerinzi a brončani prsten napravljen novi .Nadam se da bu funkcioniralo.Prsten napravljen u sesvetskom kraljevcu kod čovjeka koji reparira servo letve,prosiječna cijena reparacije je 600 kuna ako je letva skinuta,kod njega.Ring koštao 150 kuna ,jedan semering 22 kune a drugi 85 kuna, znači trošak 257 kuna bez mehaničara ali s tim da je osovina bila ok.Nisam primjetio neku veliku razliku između starog ringa i novog u luftu na osovinu ,jedino što stari ring ima tanku piksuu kojoj je par rupica a novi ring je odtokaren u komadu od bronze.Kad sastavim videl bum kak funkcionira pa napišem.

Složeno i radi ,te ulje ne curi ,sused bu sad malo to kontroloral ali sve profunkcioniralo,sve zajedno sa dijelovima i poslom 550 kuna(znači dijelovi,vađenje letve,popravak letve,ulje,sused natočil stoju goriva jer smo išli u zagreb).Eto znači repariranje hidraulične glavčine(jedini dio na letvi koji je hidraulični jer se hidrocilindar nalazi uz letvu i može se odvojit od nje.) je prihvatljiva cijena ,naravno ako ležišta pikse i ležaja nisu oštećeni.Toliko o letvi volana.:)
 

Automatic

Well-known member
E kad bi ih znal postaviti bilo bi super,a i kad bi slikal sve koj delam jednostavno nemam vremena.Žao mi je kad sam slagal c5 da nisam sve slikal ,ali ja sam tip da bi svaku sliku komentiral i objašnjaval jednostavno mi se neda zezat.Ako hoće netko slikati idući tjedan imam opet raskopanu automatsku getribu 4HP20 pa si more dojti pogledati.Sve kaj koga interesira morem mu objasniti ak je bliže jer ovak bum ispal pisac a ne automehaničar.Iako moram priznati da je hrabrost iti popravljat neke stvari koje se upoznaju preko foruma,,ipak jako su bitne nijanse a to odlikuje dobrog majstora od majstora a o fuševima da i ne govorim.
 
Na vrh