Licitacija državnih auta

vborovic

C5 modifikator
Pored toga, skroz je poželjno kupiti hidro Citroen po principu viđeno - kupljeno ... LOL ... taj auto mora imati barem 250-300 tkm (ili neki veći kvar), odnosno, rješavaju ga se jer se njima više ne isplate redovni servisi za održavati ga u voznom stanju (s obzirom da je "samo" 2009. godište, u usporedbi sa brojnim drugim priloženim autima u ponudi, koji bi kao trebali biti izvoženi)
 

vborovic

C5 modifikator
To je tvoje misljenje ... ti auti ce biti prodani, npr za 30 tkn, u njih ce se uloziti 5 tkn za servis, i naletjeti ce kupac koji ce platiti 40-50 tkn i biti sav sretan kak je dobro prosao ... :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
No, jesu ti auti ikada servisirani ili ih se tretira kao jednokratne?
Ne brini oni su redovno na servisu i više nego što treba. ali nije ispod 300tkm a možda i više ?

fora prodaju rotirke a ne smiješm ih imati u uporabi na vozilu ?
 

Dalibor

Dado Tornado
zna biti dobrih automobila,
ali oni obicno budu vec "rezervirani" na nacin da se zna za sto se licitira, odnosno nije na nevidjeno.

obicno su najtrazeni lany rover defenderi,
postizu super cijene a stanje im nije presudno.

ako imas radionicu i u poslu si sa autima,
svakako se isplati ici na ovakve aukcije.
 

Cutac

Prèkaroš
to je samo početna cijena
Znam, ali lako moguće da neće rasti puno.
Ne brini oni su redovno na servisu i više nego što treba.
Misliš?
Jer znam da neke firme golfove recimo voze po 5000 preko roka za servis i da ih se vozi kao traktore.


Kao svakodnevni auto, nikada ne bih uzeo neki iz državne flote, ali neki od ovih terenaca, ako su u dobrom stanju, zašto ne.
 

vborovic

C5 modifikator
ali neki od ovih terenaca, ako su u dobrom stanju, zašto ne
Je, kad bi ti znao kud i kako se ti terenci voze, brzo bi odustao ... ljudi misle da ih se službeno kupuje samo radi šminke, ali vole organi ići s njima u krajeve gdje bi komotno mogao snimati "Survival: Kroejša" ... :D
 

Cutac

Prèkaroš
Boroviću, za točno to bih ga i ja koristio :cool:
Za Liku dušu dalo, odvezem se sa Citroenom do garaže i samo ih zamijenim i neregistirarnim Pajerom pičim po terenu, a Citroen zatvoren odmara :angel:

I ovaj kad se razvali, prodam ga u dijelove i k'o bog.

Ili Golfa za po terenu, jeftiniji je :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Misliš?
Jer znam da neke firme golfove recimo voze po 5000 preko roka za servis i da ih se vozi kao traktore.
A što je golf nego traktor po prirodi stvari. Citroen je nešto sasvim drugo to je auto sve ostalo je nešto drugo :grin:

Ove Citraće kao ova c5 što je na prodaji u večini slučajeva jako dobro održavaju jer i oni znaju što je hidro ovjes :cool: kod nas ih ima u mupu a i gradonačelnik grada ga ima kao službeno u besprjekornom je stanju i ovo im je već druga petica u deset god. ne mogu se dogovoriti tko će je voziti. bila je i na zadnjem susretu u vK.

imaju i par saxsića :grin:
 

Brruno

Well-known member
Sta nije ovaj 2.7 biturbo i NEcitroen motor? Tesko je kupiti takav auto na viđeno-kupljeno ali kao što reče vborovic,vjerojatno ide za 30000kn ,ulog 5000 i prodaja nekome za 50000kn i moguce bas onome koji kaze da nikada ne bi kupio auto na viđeno-kupljeno :D
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Kod nas je jedina razlika što lakše prodaš golfa sa 200000 nego c4 sa 100000.

Makar ja osobno niti jedan auto visoke klase ne bih kupio rabljenog, riskantno je, puno toga ima za crknuti.
A ovaj c5 me privlači jer ima jako privlačan motor :grin: Ali opet, takav rizik se ne isplati.

Isplatilo bi se kolegi koji je mehaničar i koji je nabavio golfa 5 GTI u ok stanju iz Njemačke(120 tisuća km), sredio ga mehanički i upicanio sitnicama sa eBaya(kapice po kotačima, koža ručne i mjenjača sa crvenim prošivom i sl.) i prodao ga sa golemim profitom.
 

vborovic

C5 modifikator
Moje mišljenje je da se sa 2.2 i 2.7 motorima na C5 i C6 jednostavno ne isplati zezati, ako se ti auti kupuju sada kada su rabljeni (i već polako postaju rariteti), odnosno kupuju se zato jer se baš oni točno takvi žele imati (ne auto radi auta, nego cijeli paket, auto + odličan motor) ... a to bi onda bio ili 2.0 HDi (Euro 5 i 6) tko želi tjerati solidan auto na 6,5-7 litara na 100 km, ili 3.0 HDi V6 (koji troši nešto više, al opet nije smak svijeta)
 
Na vrh