• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Kupujem Crijevo od hidraulike za c5 (kupljeno)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Automatic

Well-known member
Tražim crijevo od hidraulike za c5 v6 sa sport ovjesom.Crijevo se nalazi na desnoj strani auta i to je onaj tanji lajtung što ide iz srednje kugle na pumpu.Tanki lajtung koji se spaja na crijevo pa oped u lajtung ,na tom spoju mi pušta,nije ono povratno ni ono debelo od ovjesa.Na slici se nalazi na desnoj strani,a sliku možete vidjeti c5 by automatic.
 

sasa.rajs

New member
Odi u HANSAFLEX naprave prema uzorku za bagatelu naspram novog crijeva. To crijevo je bolest na C5. Ja sam sebi to napravio prije dvije godine u HANSAFLEX-u u Sl. Brodu i meni radi. Mislim da nećeš naći dobro crijevo polovno, a novo je koliko se sjećam 2500 kn.

L.P.
 

Automatic

Well-known member
Ima i ovdje kod nas čovjek radi pneumatiku,interesira me da li če ulje jako curit kad ga odšartafim ,i da li treba odzračivati
Hvala saša.rajs
 

sasa.rajs

New member
Treba "ispustiti" tlak. Točan postupak morali bi ti pojasniti veći znalci. Postoji i mogućnost preko LEXIE ali, da li bi to bilo moguće sad kad ti je auto rastavljen......
 

Automatic

Well-known member
Ma sad ništ kad je sve raskopano ali pokušat ću dignut auto da nisu cilindri toliko opterećeni pritiskom i polako odvrnuti najprije na onom dijelu gdje ima onaj 12 šaraf za odtlačivanje pa tek onda lajtung.Sasd je gotovo nemam više kaj za..ti, a i tak bu išlo novo ulje u sistem .Sve to ću na kaju uraditi kad riješim motor i getribu ,pa kad stavim auto na dizalicu da mi ne sjedne ako ospustim tlak.Ovak je na dizalici pa se nem previše zamaral.
 

fullcool

New member
Tlak možeš ispustiti na odzračniku kod hidraktiv kugli, znači kod onih kugli ispod auta.
Može se i sa leksijom, ili dizanjem au.ta na dizalicu ali da nije u eko modu.
 

Automatic

Well-known member
Auto bum tak digel prije na dizalicu tak da mi kotači ostanu u zraku,pošto u autu nema motora a dignuo sam ga u največi položaj
 

Automatic

Well-known member
Mislil sam da ga odpustim dolje na onom šarafu na centralnoj kugli,stalno se pisalo da tam ima jedan šaraf na kojem se može pritisak odpustiti.Dignem auto dizalicom od poda i na tom šarafu odpustim lagano da padne tlak.Ne da mi se lexiom sad dok je auto raskopan jer nema ni kutije sa osiguračima ni instalacije.MA bum još nekoga pital valjda nem zaj...l
 

Automatic

Well-known member
Pa u tom i je bit da kad je u zraku ovjes če bit opušten i kad ga odšarafim na regulatoru i tlak izađe ono ulje u ovjesu će ostati kad bu auto u zraku.Danas sam kupil onakav set za kočnice (za vračanje),set za ispitivanje comonraila(epruvetice i svi mogući priključci),radapciger za vađenje kugli i krajnika sve bilo na akciji ispod sto eurića.Nažalost ono po kaj sam išel toga više nije bilojer su sve pokupovali ,jedva sam uspio ovo zgrabiti.
 

Automatic

Well-known member
Dečki crijevo je skinuto i sad problem.Ono ima u sebi neke gumice i još jedan dio koji treba zajedno da se preša tak da mislim da mi to ovaj moj meštar nebu možda mogel složiti.Da se pohvalim i taj dio sam malo fleksom zarezal tak da mislim da od svega kur.........na
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh